Regata Zadarska Koka 2024. je proteklog vikenda okupila ljubitelje jedrenja iz cijele Hrvatske i šire, pretvorivši zadarski akvatorij u pravu sportsku pozornicu.
Koka je ove godine obilježila važnu prekretnicu – 20. jubilarnu godinu i to na spektakularan način! Dosad najmasovnija, ovogodišnja regata okupila je nevjerojatnih 118 posada, čime je oboren rekord iz 2019., kada je sudjelovalo 114 jedrilica. Uz podršku mladog tima organizatora i sjajnu strategiju promocije u izvedbi agencije follow.hr, Zadarska Koka ne samo da je uspjela okupiti rekordan broj sudionika već je unijela i svježu energiju i pristup u jedriličarsku scenu. Poseban doprinos ovoj obljetnici dala je Grafička škola Zadar, čiji su učenici, u suradnji sa svojim profesorima, osmislili novi branding i logo za Zadarsku Koku. Dizajniran s ciljem da odražava tradiciju i energiju regate, ovaj novi vizualni identitet unio je svježinu i moderan izgled, dodatno naglašavajući važnost regate za Zadar i lokalnu zajednicu.

Na ovogodišnjoj regati prvo mjesto osvojila je ekipa slovenskog Generali teama, dok je posada Scorpio zauzela drugo mjesto, a Sajonara 057 završila je na trećem mjestu. Savršeni vremenski uvjeti dodatno su išli na ruku organizatorima i natjecateljima, što je pridonijelo jedinstvenoj jedriličarskoj atmosferi. Ova godina također će ostati zapamćena i po inovativnom načinu sudjelovanja. Zahvaljujući natječaju “Sretnih 50” na društvenim mrežama, sponzori iz čarter tvrtki omogućili su 50 sretnika – zaljubljenika u more i avanturu – da prvi put sudjeluju u regati, neovisno o prijašnjem iskustvu s jedrenjem. Uz profesionalne timove, upravo su ti novi sudionici doprinijeli dodatnoj uzbudljivosti ovog događaja, dajući Zadarskoj Koki poseban ton i omogućujući još veći broj prijavljenih posada.

Posebna energija ove godine dolazi od mladog tima organizatora, koji su uspješno implementirali inovativne ideje u samu organizaciju regate, kao i njezin popratni sadržaj. U partnerstvu s agencijom follow.hr, koja je vodila PR i društvene mreže, regata Zadarska Koka dobila je izvanrednu vidljivost i povezala se s publikom na potpuno nov način. Follow.hr je s pažljivo osmišljenim kampanjama na društvenim mrežama, kao i pravovremenim izvještavanjem, uspio prenijeti uzbuđenje s mora i približiti atmosferu svima koji nisu mogli prisustvovati.
Na sam dan regate, društvene mreže bile su preplavljene fotografijama i videima koje su prenosile trenutke s morskih valova i startnih pozicija, dok su objave koje su pratile regatu omogućile publici da uživo prati najnapetije trenutke.

PHOTO; FILIP BRALA